Saturday, July 2, 2016

1 gram emas sebulan

simpanan emas:
ada bakal customer, apabila saya berkongsi tentang simpanan emas public gold, beliau menunjukkn minat mendalam dan berkongsi pengalaman dengan saya. kemudian selepas beberapa kali ber pm, beliau senyap. saya yakin mungkin belum sampai masanya untuk beliau membeli dan suatu hari nanti pasti beliau akan kembali menghubungi saya. yang penting saya sudah berkongsi pengalaman saya
ada bakal customer tahun lepas pm saya dan berborak. mulanya menunjukkan minat kemudian berkata emas pada waktu itu iaitu tahun lepas agak mahal dan menunggu harga emas jatuh seperti 5 atau 6 tahun lalu. tahun ini harga emas naik mendadak dan bakal naik lagi disebabkan isu politik di eropah + isu BREXIT. ketika saya sudah menambahkan lebih 10 gram sejak tahun lepas, bakal customer saya ini masih menunggu harga emas jatuh dan masih tidak membeli emas. siapa rugi?
kerana itu saya ajarkan kepada customer saya simpan secara konsisten (ISTIQAMAH) 1 gram sebulan dan pasti kita dapat lihat hasilnya
dr amin ismail
dealer pg
pg021655

No comments:

Post a Comment